Myönnän etten ole kirjoittanut vaikka uhosin. Olen elänyt sellaisia asioita, joista voisin kirjoittaa vaikka mitä. Sosiaalisesti aktiivista touhua ja uusia sisältöjä omaan päähän, taas.

Olen järjestänyt tapahtumaa ja ollut keskeisessä roolissa sen toteuttamisessa. Tapahtumassa oli onnellinen ja lämminhenkinen tunnelma ja osallistujat poistuivat hymyillen. Minä tunsin itseni päteväksi ja energiseksi ja kasvoin taas niin että korvissa humisee. Sain huomata, että yksikin ihminen pystyy tekemään aika paljon. Ottaa vaan ja tekee. Toiset tulevat kyllä mukaan.

Olen käynyt Lutakossa keikalla kolmena iltana peräkkäin.

Don Johnson Big Band oli taas koonnut yhteen uskomattomia muusikkoja. Ilta alkoi bluesista ja päättyi teknoon. Kantavina tunteina ällistys ja kiitollisuus.

Sara oli kännissä lavalla ja hapuili jotenkin. Olin eturivissä ja keskityin enemmän järjestysmiehiin kuin bändiin. Keikan jälkeen ärsytin Joonaa ja Heidiä ja vittuunnuspäissäni olin hyvin vähällä ajaa laiturilta suoraan järveen, mutta järki pysäytti ajoissa. Istuin laiturilla kunnes tuli kylmä, kiroilin, ajoin kotiin ja kirjoitin edellisen.

Absoluuttinen Nollapiste on sommittelutaidetta, hierontaa, makuelämys ja runoutta. Absoluuttinen Nollapiste sai nauramaan nautinnosta. Unohdin itseni, rasti seinään.

Heidin kanssa puhuttiin siitä, että jos päättää että jotain tapahtuu, niin kyllä se tapahtuu. Jos päättää tutustua grillijonossa Simoon, jonka kanssa myöhemmin menee naimisiin, niin kyllä se tapahtuu. Uskoa ja toistoa vaan tarpeeksi.

Atte, Sara ja Syppe olivat yökylässä. Alias ilman lautaa ei ole aikoihin ollut noin hauskaa. Ja tuntuu aika mukavalta kun koti on täynnä suloisesti unissaan tuhisevia pikkuotuksia.

Olen lukenut Linkolaa. Ei se ole ollenkaan niin provokatiivista kuin minulle on kerrottu. Tai sitten en ole törmännyt niihin provokatiivisempiin teksteihin vielä. Olen joka tapauksessa sitä mieltä että herra kalastaja on kunnon tyyppi, ja kun hän tulee ensi viikolla Jyväskylään luennoimaan, minä menen kuuntelemaan.

Veri vetää nyt toisaalta sisäänpäin, toisaalta ulospäin. Kirjoittamaan ja toimimaan. Kurotun, kasvan, yhdistyn, muunnun, vaikutan.