Joitakin asioita olen miettinyt.

Että teen paremmin töitä kun en ole kotona. Ja että sen kunniaksi voisin käyttää opintolainojani kannettavan ostamiseen, lopultakin. Tekisi kirjoittamiselleni taatusti hyvää se.

Olen yrittänyt päättää mistä unelmoida. Joona on miettinyt Maailman Parasta unelmienkartoitusmenetelmää, minä olen miettinyt siinä sivussa. Toivon että Joona saisi nopeasti jonkun version siitä aikaan, minä haluaisin käyttää sitä.

Olen päättänyt unelmoida liikkuvasta kesästä, jonka tukikohtana voisi kuitenkin olla Oulu. Olen päättänyt unelmoida sellaisesta työstä, jota voisin tehdä liikkuvasti ja jossa saisin kirjoittaa. Eli joka tyypin unelmahomma, festaritoimittaja? Haahuilisin vaan ympäri Suomea ja kirjoittaisin säkenöivää artikkelisarjaa ihmisistä ja ilmiöistä? En ihan tiedä haluanko tai uskallanko uskoa siihen. Toivomisessa on aina otettava vastuu siitä että saattaa saada mitä toivoo. Siksi siinä on oltava tarkkana.

Olen ehkä liiankin tarkkana. Miksen minä voisi mennä etäisen fiiliksen mukaan tässä? Miksi kaikesta pitäisi olla joku elämää suurempi intuitio?