Olen myöhässä. Kaikki tykkää musta muttei voi antaa mulle töitä kesäksi kun päätökset on jo ehditty tehdä. Kaikki tärkeimmät tyypit vastasivat lämpimästi että tykkäsivät tarjouksestani ja säilyttävät kyllä esitteeni ja että syksyksi voisi järjestyäkin jotain, mutta paljonpa se kesän vuokria maksaa semmoinen.

Ilostuttaa joka tapauksessa että halutessani saisin syksyllä varmasti hommia Oulusta. Ja varmasti Jyväskylästäkin jos lähettelisin noita lappusia samantyyppisille tahoille täällä. Tarttis varmaan lähetellä, luoda suhteita. Niin että sitten kun tiedän mitä haluan, minulla on myös mahdollisuus valita.

No, ehkä mä vielä jotain keksin. On mulla vielä joitakin paikkoja takataskussa, ja voinhan mä tehdä keikkaa muuallekin kuin Ouluun. Enkä mä kovin paljon rahaa tarvitse...

Joka tapauksessa itseluottamukseni vahvistui. Että jos en saisikaan töitä nyt, kysymys ei ole minun taidoistani tai lähestymistavastani vaan ajoituksestani.

Niin että, tarttis keksiä jotain. Aina voi tietty tulla toimeen ompelutöillä.

Tai mennä töihin grillille.

Oikeesti ei voi. Vaikka kuinka joku haukkuisi laiskaksi tai idiootiksi niin mieluummin tekisin pelkästään ilmaistöitä kuin sekaantuisin johonkin mitä inhoan.

Toivottavasti ei tartte tehdä kumpaakaan.

Joka tapauksessa pitäis jossain välissä keksiä miten Juonesta saadaan rahaakin. Vaikkei se olekaan oleellisin asia, pitemmän päälle olisi kiva voida keskittyä enemmän kirjoittamiseen kuin pihistelyyn.

Tuntuu vähän röyhkeältä vaan kuunnella Jeff Buckleyta (Sketches for My Sweetheart The Drunk) ja odotella että ratkaisu putkahtaa päähän. En kaikesta huolimatta osaa olla oikein kunnolla huolissani. Ensi viikolla lisää yhteydenottoja.