Huhhuh. Erään Toisen termistöä hyväksikäyttäen kuvailen viikonloppuani: "Melkoista tykitystä!"

Saippuakuplia - loikoilua - Lounaispuisto - musiikki mukana, mankassa patterit - frisbee - norjalainen jalkapeli - ultimate - pizzaa - Kirkkopuisto - loistavan kivoja uusia ihmisiä elämässä - Don Johnson Big Band - rytmiryhmän nimikirjoitukset ja Zaijon laama frisbeehen - rockkirppis - hyvää ilmaista ruokaa Lutakossa - Black Audion juliste - Buster Keatonin General IT-Dynamolla - jalkojen hiertyminen - paljaat jalat - kuuma auto - kylmä järvi - makaronisalaatti - uupumus - torkkuminen - valokuva-albumit - minäkuvan parsiminen ja esittely - mahdollisuudet - viheltely, kujertelu, hurina ja humina - muuttoauton pakkaaminen - kaikuva huoneisto - ystävät - nauru - juustokakku - tee - kuvat - tarinat - yökylpy - ajatuksilla rakentelu - spontaanius - yhteyksien uudistaminen - Tampereen yliopiston ruokala ja amfiteatteri - Sorsapuiston capoeiraharrastajat - Telakan terassi - hassu reggae-dj - vihreä jaffa - sosiaalisuus - Talvisen tarinan omistaminen! - Don Johnson Big Band: Support de microphones - junassa nukkuminen - positiivinen väsymys - aktiivisuus - luottamus.

Minä olen onnellinen, kun minun elämässäni tapahtuu kaikenlaisia asioita joita en ollenkaan osaisi odottaa, mutta jotka tapahtuessaan vaikuttavat oleellisilta ja välttämättömiltä. Minä olen onnellinen, kun tapaan hyviä ihmisiä ja hyvillä ihmisillä tuntuu olevan hauskaa minun seurassani. Minä uskon tulevaisuuteen, ja tämä hetki tuntuu todelliselta ja terveelliseltä ja rakentavalta.

Minä olen hyvin väsynyt nyt. Minä haluaisin selvittää itselleni ja teille, mitä minussa tapahtuu. Olen ylikierroksilla, ylikunnossa, yliaktiivinen, yli-innostunut. Mutta kai minun on mentävä nukkumaan, ei yhteen päivään mahdu enää muita asioita. Huomenna: velvollisuuksia.