Saat sen mitä ajattelet. Niin se vaan menee.

On paljon kerrottavaa, paljon ajateltavaa. Pistetäänpä faktalistaus:

1) Ostin kannettavan, vaikka olen pitkään ajatellut ettei minulla olisi siihen varaa.

2) Aion muuttaa kesäksi Ouluun. Töistä tai asunnosta ei ole vielä tietoa, mutta eivätköhän ne löydy. Jos joku tahtoo muuttaa asumaan kotiani kesän ajaksi, ilmoittautukoon!

3) En ole vielä päättänyt ketä äänestän, mutta vaihtoehdot ovat loistavia ja minä uskon että näistä vaaleista seuraa jotain hyvää. Kieltäydyn olemasta kyynikko.

4) Aion ryhtyä kirjoittamaan hienoon verkkolehteen, jolla ei vielä ole nimeä mutta jota tekevät melkoisen hyvät tyypit.

5) Luin romaaninalkuni uudelleen läpi ja tulin siihen tulokseen että siitä tulee valmistuttuaan hieno. Tahdon kirjoittaa sen loppuun.

6) Minulla on Jussin suhteen niin hyvä olo nyt, että siitä kirjoittaminen tuntuu asian vähättelyltä. Ainakin jos kirjoittaisin lyhyesti. Saatan ehkä kirjoittaa pitkästi vielä jonakin päivänä.

7) Joonan esimerkki osoittaa minulle että aika on hyvin hyvin suhteellista. Minä haluaisin ottaa Joonasta mallia asennoitumisessa työhön ja vapaa-aikaan, siis siihen että tekee mitä haluaa.