Tänään tein valintoja intuition pohjalta. Ostin kasan levyjä ja Heidin suosiollisella avustuksella Karmarokki-lipun. Levyt:

- Liekki: Rajan piirsin taa
- PMMP: Kuulkaas enot!
- The Five Corners Quintet: Chasin' the jazz gone by

Lisäksi Joona osti minulle Ritarikunnan Kroonisesti akuutin. Eilen sain postissa huutokaupasta ostamani Zen Cafén Vuokralaisen. Toissapäivänä Joona oli löytänyt minulle Semmareiden Wunderbaumin. Joona on aika mukava kun se löytää minulle levyjä.

Nyt soi Rajan piirsin taa. Talvella sain kuunnella sitä paljon - silloin pidin sitä liian kauniina sopimaan minun musiikkimakuuni. Olen näköjään muuttunut. Nyt se sopii minuun ja soi minussa erittäin nautinnollisesti. Nousee heti tämän hetken top4-listaan Kovempien käsien, Telewizorin ja The Understandingin seuraan.

Päätin siis, etten enää huolehdi siitä onko minulla tarpeeksi rahaa elämiseen elokuussa. Kyllä sitä on tarpeeksi. "Katsokaa taivaan lintuja" ja niin pois päin.